четвер, 17 квітня 2014 р.

Олів'є Жіру про Подольскі і відмітка в 20 м'ячів в сезоні

У вчорашньому матчі проти «Вест Хема» Олів'є Жиру забив свій 20-й гол у сезоні з урахуванням всіх турнірів, однак зупинятися на цьому француз не має наміру.Нападник збірної Франції допоміг «Арсеналу» обіграти «Вест Хем», після того як ідеально першим дотиком обробив м'яч. Жиру вже побив свій торішній рекорд 17 забитих м'ячів і хоче завершити нинішній сезон з ще більшим розмахом.«Я задоволений своєю статистикою, тому що для форварда важливо забивати м'ячі і віддавати гольові передачі, - заявив Олів'є. - У мене хороші статистичні показники, але я знаю, що команда потребує ще моїх голи у кожному з матчів, що залишилися в Прем'єр-лізі. Тому мені потрібно забивати знову і знову».
«Нам потрібно виграти чотири останні матчі сезону, тому що зараз наша доля в наших руках. Сподіваюся, що в найближчий уїк-енд «Евертон» втратить очки в матчі з «МЮ». Ми ж продовжуємо концентруватися на своїй задачі і перемоги в кожному матчі. Після цього подивимося, хто де фінішує, але спочатку потрібно виконати свою роботу».Олів'є Жиру не реалізував 100% момент у першому таймі в матчі проти «Вест Хема», однак у другій половині сповна скористався наданим йому шансом забити.
«У першому таймі у мене був відмінний шанс, але я розпорядився їм не належним чином, так що я дуже хотів забити і для мене, і для команди було дуже приємно здобути перемогу після того, як ми пропустили першими. Я виніс урок з помилки першого тайму і використав свій шанс після перерви».

Немає коментарів:

Дописати коментар