четвер, 17 квітня 2014 р.

Арсен Венгер про Подольські, Жиру, Озіла і перемогу

Головний тренер «Арсеналу» Арсен Венгер підвів підсумки матчу 34-го туру чемпіонату Англії проти «Вест Хема» (3:1).

- про важливу перемогу...

«Так, це була перевірка характеру, але ми були досить сильні, єдині, дисципліновані, і грали з повною самовіддачею, навіть пропустивши першими. Ми відмінно відреагувала на цей удар, і було помітно, що команда відіграла з повною концентрацією з першої до останньої хвилини. Переможного результату ми домагалися поступово, і я думаю, що це нормально».

про нападників...

«Коли команда відчуває проблеми з упевненістю в своїх силах після серії невдалих результатів, нападники страждають першими. Відновлюється це все не надто швидко, і лише завдяки успішному виступу».

- про вибір складу...

«Довелося ризикувати, але ще до матчу я сказав, що зараз у мене найбільш вікова команда за час моєї роботи в «Арсеналі». Я вірив у досвід своїх гравців, і сьогодні на полі було багато хлопців у віці близько 30 років. Безумовно, такий досвід корисний, коли команда відчуває проблеми».

- про гол Жиру...

«Відмінне перше торкання, воно необхідно, щоб забивати голи. Мені подобається, як Жиру за рахунок своїх габаритів створює собі простір. В той раз він відмінно обробив м'яч і точно пробив».

- про гру з двома нападниками...

«Так, сьогодні ми це спробували. У мене багато гравців атаки, яким подобається грати в півзахисті, і фактично Подольскі був єдиним фланговим гравцем. Росіцкі, Касорла - все це гравці центру поля, і без Уолкотта грати в 3 форварда досить складно».

- про те, чи не хотів Подольскі грати в центрі нападу....

«Я пробував кілька разів використовувати його на вістрі атаки, і мені здалося, що він діє в більшій мірі, як відтягнутий форвард. Але він відмінний фінішер, з неймовірної сили ударом і коротким замахом. Так що такі гравці повинні отримувати можливість бити по воротах».

- про те, що він зрадив своїй традиції замінювати Подольскі..

«Це не так. Футболістів не завжди міняють через їх гри. В суботу це мало місце, але іноді треба міняти тактику, наприклад - посилювати захист. Причини щоразу різні»

- о важности победы…

«Перш за все, вона повинна відновити впевненість команди, як і суботній матч. У нас є перевага - наше завдання гранично ясна. Нам необхідно перемагати, і ми, звичайно, маємо намір це зробити».

- про те, чого він чекає від решти сезону...

«Якщо ви знаєте, який з наших матчів, що залишилися, буде легким, обов'язково скажіть мені, я цим скористаюся. Поки що таких матчів у нас не було. Ми знаємо, що повинні перемагати і сподіваємося на помилки «Евертона». Але давайте сконцентруємося на своїй роботі, а не на «Евертоні». Поки ми хочемо лише перемагати, і на це потрібно сконцентруватися».

- про Озіла...

«Озіл повинен бути готовий до найближчих вихідних».


Немає коментарів:

Дописати коментар